Spydet i hjertet
S10, E2: For å finne ut hvem som fikk Booth fengslet på falsk anklage etterforsker Jeffersonian-teamet og spesialagent James Aubrey konspirasjonen innen de føderale myndighetene som går helt tilbake til J. Edgar Hoovers tid. Når DNA blir funnet på et tidligere offer knyttet til skandalen, klarer teamet å begrense antall mistenkte og nærmer seg en løsning i saken.