S1, E4: Etter den sjokkerende avsløringen om Abbys tidligere identitet lærer vi om den tidligere relasjonen mellom Mason, Nadia og Celeste, og et fryktelig valg som har konsekvenser den dag i dag. I mellomtida ankommer Nadia og Kyle Mantikora-anlegget i Marokko, og risikerer livet for å frigjøre medspionen sin. Men deres helts velkomst varer ikke lenge, idet de tvinges til å håndtere en farlig anklage.