S10, E10: BONES hyller Alfred Hitchcock i en episode som ser for seg rollefigurene fra Jeffersonian og FBI i Hollywood på 50-tallet. Brennan spiller en politietterforsker som kjemper mot kjønnsdiskriminering, og Booth er en notorisk smykketyv som er langt mer enn han utgir seg for. BONUS: Premieren av den nye komiske krimserien BACKSTROM er inkludert når du laster ned denne episoden.