The Conscience Code
S3, E1: Tre år har gått siden det som skjedde i sesong to, og Alex forlater et fredelig, anonymt liv i Italia for å hjelpe Ryan med å redde Shelby fra en beryktet våpenhandler som har tatt henne som gissel og forlanger løsepenger bare Alex kan skaffe.