S12, E12: Med Kovac på frifot leter teamet etter spor som kan hjelpe dem å finne ham. Etter Brennan opplever vansker, må resten av teamet klare å finne Kovac uten henne ved å sette alt hun har lært dem på prøve. Når alt peker mot at Kovac har hjelp utenfra, i tillegg til et gjemmested, drar Booth og Brennan for å lete etter ham.