The Same as Air
S3, E4: Willis og Rox ankommer en ulykke som ble forårsaket av en rasende trafikant og resulterte i flere alvorlige skader. Elliot tviler på legeferdighetene sine når han blir saksøkt for sin rolle i dødsfallet til SWAT-betjenten som var involvert i narkorazziaen som endte i skuddveksling, og Leanne oppdager Ariel på en iskrem-“date” med Max, en ung pasient ved sykehuset.