Code Black
We Plug Holes
Christa redder en kvinnes liv og ber Neal om å utføre en operasjon som vil la pasienten bli gravid i fremtiden. Mario krangler med en pasient etter en diagnose som kan ødelegge mannens hockeykarriere.
En ny kirurg, Cole Guthrie, begynner på Angels Memorial med sin fars hjelp, og havner i tottene på Leanne over ulike tilnærminger til medisin. Christa har en tillitskrise midt i sin første barneoperasjon siden hun mistet sønnen.