Addison må be Pete om hjelp med behandlingen av en nygift par med ekteskapsproblemer. Violet prøver å overbevise en pasient om å forlate sin kone, til tross for sin egen manglende evne til å komme over ekskjæresten. Cooper undersøker hvorfor fire søstre har en mystisk sykdom.
Addison inviterer kollegaene ved Ocean Wellness Group til en sammenkomst, men ingen svarer. Violet misliker at kona til ekskjæresten hennes oppsøker klinikken for å få medisinsk behandling. Cooper møter en ung pasient som er kjærlighetssyk, og Sam gjør en tv-opptreden for å promotere selvhjelpsboken sin.
Addison får ikke Pete ut av tankene, til tross for at vennene oppmuntrer henne til å bruke energien på noe annet. Allan, Violets ekskjæreste, oppsøker klinikken, og Cooper er ikke glad for å se ham. Naomi og Sams datter Maya søker i all hemmelighet medisinsk råd hos Addison.
Charlotte ber Pete om hjelp til å behandle søvnløsheten hennes, Naomi går på sin første date siden college, Cooper mistenker at skadene til en pasient ikke skyldes et uhell, og en pasient ber Addison og Naomi om å skjule fruktbarheten hennes for ektemannen.