Stuck
Teamet responderer på en leilighetsbrann, noe som får konsekvenser for kaptein Pruitt. Brannmann Andy Herrera må plutselig ta ansvar for Station 19. Samtidig skal en kjenning fra Grey Sloan memorial, Ben Warren, bytte inn skalpellet sitt og begynne en ny start som brannmann. Overgangen blir alt annet enn lett for Ben.
Når bataljonsjef Frankel ankommer, begynner Jack sin første vakt som medkaptein og krangler hele tiden med Andy om lederskapsstil. Kaptein Pruitt sliter med å følge legens anbefalinger og ender opp tilbake på stasjonen for å jobbe på kontoret. Samtidig drar resten av teamet ved Station 19 til en loftsbrann i JJs leiegård, og blir utkalt til en husfest.
Miranda Bailey besøker Ben på brannstasjonen og møter hans nye kollegaer for første gang. Mens mesteparten av teamet rykker ut til en bilulykke som involverer stor eksplosiv brannfare, må Andy og Maya jobbe sammen på sin første utrykning.