S8, E13: Jeffersonian-teamet etterforsker levningene etter to lik som blir funnet på samme gravsted: en kvinnelig kreftpasient og kreftpasientens "doula" som hjalp henne med sorgprosessen i sykdommen. Samtidig begynner Brennan og Booth å snakke om sine personlige valg angående begravelser. Daisy Wick (Carla Gallo i en gjesterolle) er tilbake i sin første sak etter bruddet med Sweets.