There Will Be Blood... Type B
S6, E18: Allison oppdager at den merkelige jenta fra hennes og døtrenes drømmer er seriemorderens neste mål, og hun må beskytte jenta mot fare samtidig som hun prøver å samarbeide med henne for å fange morderen.