S3, E3: Maura møter en ny fyr (EDDIE CIBRIAN) på en veldig uvanlig måte. Jane blir fylt med blandede følelser når noen fra fortiden hennes kommer tilbake. CHRIS VANCE dukker opp som sjt. Major Casey Jones.