Torn
S2, E2: Marianas nye forhold kompliserer arbeidsmiljøet hennes. Callie sliter med å ta avgjørelser som vil ødelegge både karrieren og kjærlighetslivet hennes. Malika stiller spørsmål ved sin egen involvering i aktivisme. Davia sjonglerer mennene i livet sitt.