A Time to Dance
Historien om ekteparet John og Abby som er i ferd med å skille seg, men som bestemmer seg for å utsette det når de får vite at datteren deres skal gifte seg. De vil ikke under noen omstendigheter ta fra datteren hennes store øyeblikk, og de bestemmer seg i hemmelighet for holde sammen for å planlegge bryllupet, noe som viser seg å føre dem tilbake til hverandre igjen.