All Fall Down
Oscar-vinnerne Warren Beatty, Eva Marie Saint og Karl Malden deler hovedrollene med tre ganger Oscar-nominerte Angela Lansbury i en dypt rørende oppveksthistorie tilrettelagt av den Oscar-vinnende dramatikeren William Inge. Unge Clinton Willart (Brandon de Wilde) forguder sin ufølsomme, narsissistiske eldre bror, Berry-Berry (Beatty). Da Willart-familien tar inn Echo O'Brien (Saint) som leieboer, forgriper Berry-Berry seg på den unge kvinnen. Echo oppdager snart at hun er gravid og at Berry-Berry er faren, men hans hjerteløse behandling driver henne til selvmord - til unge Clintons store fortvilelse, siden han har blitt glad i Echo.