I Know This Much is True
En miniserie basert på Wally Lambs prisbelønte bestselger. Mark Ruffalo spiller de to identiske tvillingbrødrene Dominick og Thomas Birdsey i en episk familiesaga om svik, oppofrelse og tilgivelse.
Sheffer og Dominick forbereder seg til Thomas' rettsmøte og det mulige utfallet av det. Dominicks tilfeldige møte med en gammel klassekamerat bringer vonde barndomsminner til overflaten.
Dominick får vite om bestefarens fortid gjennom manuskriptet hans. Etter en forbløffende avsløring får Dominick med seg en uventet alliert for å befri Thomas.