Sharp Objects
Vanish
Seriepremiere. Camille Preaker, en journalist som tidligere har slitt med psykiske problemer, blir sendt til hjembyen sin for å skrive om drapet på to unge jenter.
Camille leter etter ledetråder i begravelsen og våkner etter Wind Gaps siste offer. Camille besøker arbeiderklassens hjem til en gutt som sier han var vitne til bortføringen, og konfronterer sjef Vickery om hvorfor han ignorerte guttens påstand.
Fix
Camille gjenopplever en nylig tragedie da hun prøver å finne ut av mordene i Wind Gap. Richard blir frustrert over politimester Vickerys antagelser angående mulige mistenkte. En trassig Amma viser sin ville side til Camille.
Camille viser Richard noen av Wind Gaps åsteder selv om rundturen åpner opp gamle sår. Alan konfronterer Adora med at hun forteller hemmeligheter til politimester Vickery, som er bekymret over at Crellin-familien er verter for den årlige Calhoun-dagen.
Det blir spenning i luften når innbyggerne i Wind Gap kommer til Adoras hus på Calhoun Day-festivalen, en årlig sørstatstilstelning.
Adora gir politisjef Vickery et viktig bevis vedrørende drapet på Ann Nash. Richard graver etter informasjon om Camilles mørke fortid. Johns kjæreste, Ashley, sørger for egne nyheter. Amma får god kontakt med Camille under og etter en vill fest.