The Undoing
Serien fokuserer på den suksessrike terapeuten Grace Fraser, mannen hennes og sønnen deres. Det tilsynelatende perfekte livet deres rakner i løpet av en natt etter noens voldsomme død og en rekke grusomme avsløringer.
The Missing
Etter å ha søkt tilflukt i farens hus blir Grace utsatt for etterforskernes nærgående spørsmål.
Grace får høre Jonathans side av saken og oppdager at hun blir skygget av en av Elenas nærmeste.
Mens Haley begynner å få oversikten over hendelsesforløpet i saken, bruker Franklin det han har av ressurser for å hjelpe familien sin.
På den første dagen av rettssaken presenterer aktoratet noen sjokkerende beviser, mens forsvaret kaster tvil over politietterforskningen. Senere røper Henry en hemmelighet for Grace.
The Bloody Truth
Haley vurderer det etiske ved forsvarsstrategien sin. Grace tar sikkerhetsgrep for familien sin og seg selv når rettssaksdramatikken øker.