Olive Kitteridge
Pharmacy
Olives mann Henry ansetter en ung og uskyldig assistent. Olive hjelper en bekjent som er deprimert.
A Different Road
Etter en middag med vennene Bonnie og Harmon, tar Olive og Henry en pause, noe som får ubehagelige konsekvenser. Christopher foreslår for Olive at hun og Henry bør gå i terapi, noe hun avviser.