Brain on Fire
Susannah Cahalan er en ung kvinne, akkurat ferdig utdannet fra universitet og lever drømmen i New York City. Hun er en up-and-coming journalist hos New York Post. Hun blir forelsket i musikeren Stephen. Når sjefen gir henne et stort oppdrag for å starte karrieren hennes og ting kunne ikke vært bedre. Men så begynner små ting ting å endre seg med Susannahs helse.