Brilliant Minds
Dr. Oliver Wolf har, motvillig, fått jobb på Bronx General Hospital. Sammen med en gjeng praktikanter må han behandle en mor som ikke lenger kjenner igjen barna sine.
Et medlem av en MC-bande vil ha Dr. Wolfs hjelp, han kjemper mot et livstruende hukommelsestap. Praktikantene hjelper en ung jente som plages av mystiske anfall.
Dr. Wolf og praktikantene drar tilbake til videregående for å behandle en gruppe gravide tenåringer.