Broken
Den unge kvinne Evie er på flukt fra fortiden sin. Hun reiser til England i jakt på et nytt liv, og får jobb som assistent for tetraplegikeren John. Men det virker som John er fast bestemt på å gjøre livet hennes til et helvete, og den utmattende jobben begynner snart å rote i skremmende minner fra fortiden hennes...