Dead Ringers
Det er åpningsfest, og tvillingene er på høyden helt til en endring i Beverlys liv gir Elliot et sammenbrudd.
Tvillingene drar for å åpne fødesenter nummer to, og tilbringer kvelden med Susan Parkers overraskende familie.