Chloe
Det finnes et lys
Ensomme Becky bruker dagene på å følge Chloe på sosiale medier, alltid den som står utenfor og kikker inn. Når den tidligere bestevenninnens dør brått, blir hun besatt av å avdekke sannheten bak dødsfallet.
Utenfor rekkevidde
Væpnet med sitt nye alter ego Sasha gjør Becky seg selv uunnværlig for Livia, og jobber seg inn i Elliots liv. Det blir åpenbart at det ligger mer under overflaten enn Becky kunne forestille seg.
Etter hvert som Becky opparbeider seg tillit blant Chloes venner, begynner hun å undersøke hva Chloe holdt hemmelig for Elliot, Livia og de andre. Men et uventet møte med Richard fører til en smertefull konklusjon.
Ny informasjon får Becky til å se alt med nye øyne mens hun prøver å samle alle trådene Chloe har etterlatt seg. Samtidig blir risikoen for å bli avslørt stadig større.