Losing Alice
Kritikerrost neo-noir om Alice, en middelaldrende filmregissør som har mistet alt pågangsmot. Etter et slumptreff med den forførende manusforfatteren Sophie, legger Alice ut på en tvangspreget jakt etter suksess – koste hva det koste vil.