Buzz
Det blir et turbulent år for den Pulitzer pris-belønte forfatteren Buzz Bissinger når han samarbeider med Caitlyn Jenner på biografien hennes og røper sine egne skjulte lyster på en måte som setter ekteskapet og familien hans på prøve.