Can't Hardly Wait
Dagen har kommet for uteksaminering ved Huntington Hills High- en tid for pomp og omstendigheter, tufser, studenthatter, og seriøs observasjon av egne tanker om fremtiden. Men i kveld vil sisteåringene la alt dette ligge bak seg for ting som betyr noe: kjærlighet, hevn og rock 'n' roll. Ethan Embry, Charlie Korsmo, Lauren Ambrose, Peter Facinelli, Seth Green og Jennifer Love Hewitt har rollene...