CERN
Prisvinner Nikolaus Geyrhalter leverer storslåtte bilder fra innsiden av det enorme CERN-apparatet. Mens filmen veksler mellom intervjuer med eksperter som bygget og opererer denne gigantiske Big bang-maskinen, gir den oss et innblikk i det komplekse eksperimentelle forskningsinstituttet.