Chef
Etter at kjøkkensjefen Carl Caspar har sagt opp jobben ved en eksklusiv restaurant i Los Angeles, slår han seg sammen med eks-konen, sønnen og en kamerat for å starte en mobil restaurant i Miami. Idet restauranten rulles i gang er Carl tilbake der det hele startet - i et forsøk på å gjenoppdage lidenskapen han hadde for kjøkkenets gleder - og finne tilbake til livsgleden og kjærligheten.