Burnt
Den vellykkede rebellkokken Adam (Bradley Cooper) mistet alt. Han var det sorte fåret i Paris’ restaurantverden med to Michelin-stjerner, men det eneste han brydde seg om var å skape eksplosjoner av smak. For å starte på nytt må han legge dårlige vaner bak seg og rekruttere bransjens mest talentfulle individer, inkludert den vakre souschefen Helene (Sienna Miller).