The Bear
Carmy forsøker å trene opp de ansatte på The Original Beef of Chicagoland på nytt, men møter motstand. Med behov for støtte bringer han inn en talentfull ung kokk for å hjelpe.
En overraskende helseinspeksjon avslører sprekkene i restaurantens fundament. Carmy tar et oppgjør med Richie.
Carmy og Richie lager mat for et barnebursdagsselskap. Tina og Sydney jobber sammen mens Marcus lager smultringer.
Richie legger merke til at nabolaget er i endring. Sugar og Carmy rydder på kontoret.