Chicano
Diego Hernandez, etterforsker i LAPD, skal etterforske en karrierefremmende sak mot et brutalt narkokartell, men da avdekker han koblinger til brorens død og en revirkrig mellom bandene som vil invadere bydelen hans. Slitt mellom å følge reglene og sørge for rettferdighet, gjenoppliver han den maskerte bylegenden El Chicano.