Daredevil: Born Again
Matt Murdock er ikke lenger Djevelen fra Hell's Kitchen og skaper seg et nytt liv med sine advokatferdigheter i en pågående kamp for rettferdigheten. Men når Wilson Fisk vender tilbake til New York og ser mot nye høyder, vet Matt at freden ikke kan vare.
Matt Murdock får en ny klient, Hector Ayala. Men denne lokale helten er mer enn han sier. Fisk lærer om viktigheten av det visuelle inntrykket i sin nye offentlige rolle.
Rettssaken mot Hector Ayala begynner. Matt Murdock kjemper mot systemet for å forsvare en uskyldig mann. Wilson Fisks gamle forretningsforbindelser blir rastløse i sin trang til å erobre den ledige tronen til forbryterkongen.
En dag i livet til Matt Murdock blir uventet intens, og han må slå seg sammen med et kjent ansikt.
Den maskerte seriemorderen Muse terroriserer gatene i New York og gjør ofre til grotesk gatekunst. Både Matt Murdock og ordfører Fisk vet at byen trenger en redningsmann.