The Old Man
Chase finner et midlertidig gjemmested, men Harold Harper og myndighetene er fortsatt ute etter ham.
Chase, som er tvunget til å flykte, forteller til slutt Zoe sannheten om fortiden sin. Men det kan være for sent.
Chase og Harper prøver å gå videre med planene sine, men det de bestemmer seg for slår feil.
Chase og Harper må ta noen tøffe avgjørelser. Zoe finner en ny vei fremover når gamle historier dukker opp igjen.
Chase og Zoe går inn i løvens hule. Så snart Harper avslutter ett partnerskap, begynner et annet.