Echo 3
Når den dyktige forskeren Amber Chesborough forsvinner ved grensen mellom Colombia og Venezuela, sliter broren hennes og mannen hennes – begge spesialsoldater fra den amerikanske hæren – med å finne henne midt i en geriljakrig, og oppdager at kvinnen de er glad i, kan ha en hemmelighet.