Manhunt
Dette er konspirasjonsthrilleren om en av historiens mest berømte, og misforståtte, forbrytelser. Den utrolige historien om jakten på John Wilkes Booth i etterspillet etter drapet på Abraham Lincoln - det hele kan avgjøre nasjonens skjebne.