Franklin
I desember 1776 er Benjamin Franklin verdenskjent for sine elektriske eksperimenter. Men lidenskapen og kraften hans settes på prøve når han legger ut på et hemmelig oppdrag til Frankrike – med den amerikanske uavhengighetens skjebne hengende i en tynn tråd.