Daredevil
Murdocks kriminalitetsbekjempelse som borgerverner og hans nye advokatpraksis finner like farlige utfordringer i en drapssak knyttet til et bedriftskriminalitetssyndikat.
Murdock gjør en nesten fatal feil mens han prøver å redde en gutt som har blitt kidnappet, og finner en usannsynlig alliert når han trenger å bli reddet selv.
Murdock og Foggy tar på seg en mystisk og velstående klient, men Murdock er overbevist om at det er mer til saken enn det som har blitt lagt frem som fakta.
To grusomme russiske brødre som jobber for Fisk slår tilbake mot Daredevil. Fisk jobber for å ytterligere styrke sin makt i den kriminelle underverdenen.
Fisk går videre med planer som truer med å rive Hell's Kitchen fra hverandre. Murdock og Foggy tar på seg en sak for å hjelpe leietakere som er utsatt for en «slumlord».
Daredevil finner seg fanget i nedfallet av Fisks plan om å ta kontroll over Hell's Kitchen. Ben Urich kommer nærmere sannheten.