Click Click
Click Click gir et gripende innblikk i Malmö-fotografen Nils Svensson, som i 30 år har dokumentert byens DIY-skatescene. Nå som han fyller 50, stiller han spørsmål ved sin plass i en ungdomsdrevet kultur. Vil han fortsette å fotografere, eller gi seg?