Coma
Når dr. Susan Wheelers (Bujold) beste venn går inn i permanent koma under en mindre operasjon, oppdager hun at friske mennesker havner i koma - som man ikke kommer ut av - under unødvendige operasjoner på sykehuset hennes. Og så oppdager hun den grusomme grunnen til hvorfor.