Dímelo Bajito
Kamila har alt under kontroll: studiene, sosialt liv, image… Alt unntatt den uventede tilbakekomsten av naboene hennes, de gåtefulle Di Bianco-brødrene, etter 7 års fravær. Thiago stjal hennes første kyss og Taylor var hennes beste venn, men nå vil deres tilbakekomst vende Kamis verden på hodet. Kan de tre overvinne fortiden som binder dem sammen? Eller vil alt eksplodere i tusen biter igjen?