Doc & Darryl
Da de var i sin glanstid, var de de største stjernene på et lag som trollbandt både New York City og World Series i 1986. Men når de gjorde det dårlig, knuste Doc Gooden og Darryl Strawberry hjertene til Mets-fans. "De skulle være våre karer i flere år", gremmes Jon Stewart i denne minnevekkende og sviende 30 for 30-dokumentaren regissert av Judd Apatow ("Trainwreck") og Michael Bonfiglio ("You Don’t Know Bo"). Når "pitcheren" og "power hitteren" gjenforenes på en kafe i Queens, New York, ser de tilbake på sine glansdager på midten av 80-tallet og de opprørende nettene som endret dem fra å være på vei til Hall of Fame til å bli fanger av sine egne avhengigheter. Når du hører Doc snakke om å gå glipp av paraden langs "Canyon of Heroes" på Broadway, eller når Darryl tilrår andre i hans departement, kan man ikke unngå å ønske at disse to veldig ulike mennene ikke hadde fulgt samme destruktive retning.