Don't Worry Darling
En husmor på 1950-tallet (Pugh), som bor sammen med ektemannen (Styles) i et utopisk, eksperimentelt samfunn, begynner å bekymre seg for at det glamorøse selskapet hans kan skjule mørke hemmeligheter.