Mannen uten framtid
Nikolaj Coster-Waldau spiller forsikringsagenten Max, som skal vurdere en sak om utbetaling av en livsforsikring. Da støter han på firmaet Aurora, som tilbyr dødelig syke muligheten til å dø etter eget ønske.