Frantic
Noen av de beste filmene fra Harrison Ford og filmskaperen Roman Polanski er grøssere. Ford spiller en amerikansk lege hvis kone (Betty Buckley) plutselig forsvinner i Paris. For å finne henne må han manøvrere i en gåtefull labyrint av språk, steder, likeglade politifolk, skjemaglade byråkrater og en mystisk skjønnhet (Emmanuelle Seigner) som vet mer enn hun vil fortelle.