Hacker
Den unge datanerden Alex trekkes inn datakriminalitet når han blir involvert i en gruppe som går under navnet Darkweb. Snart er Alex i stand til å tømme vanlige folks bankkontoer, i tillegg til å uanstrengt bevege seg rundt i bankenes og børsens informasjonssystemer. Men når moren hans får sparken fra sin bankjobb, igangsetter Alex en personlig vendetta mot hele banksystemet... Hacker er basert på virkelige hendelser.