Hjemme i Hampstead
Emily lever et komfortabelt liv i et eksklusivt strøk i London når hun en dag blir venn med Donald som har bodd i en hytte i parken Hampstead Heath i årevis. Sammen tar de opp kampen mot et eiendomsutviklingsselskap som vil ødelegge Donalds hjem for å bygge et nytt leilighetskompleks.