Jesus Revolution
På 1970-tallet leter den unge Greg Laurie etter de riktige tingene på gale steder, helt til han møter Lonnie Frisbee, en karismatisk, omstreifende hippie-predikant. Sammen med pastor Chuck Smith, åpner de dørene til Smiths forsømte kirke og opplever en uventet vekkelse av radikal og nyvunnet kjærlighet, som fører til det TIME Magazine kalte en JESUS-REVOLUSJON.