Kantemir
Den tidligere skuespilleren John Larousse blir med i en teatergruppe for å øve inn et mystisk skuespill i et isolert herskapshus i New England. Snart blir det uhyggelige skuespillet virkelighet... Skrekklegenden Robert Englund er tilbake i "Nightmare on Kantemir" - en grusom historie om manipulering og mord.