Kill or Be Killed
På høsten 1900 begynner den lovløse Claude Barbee å gjøre sine siste forberedelser før han skal trekke seg tilbake. Han leder sin togranende gjeng gjennom Texas på jakt etter gjemte penger etter et togran som gikk galt.